טיפים במכירה
* המכירה שלאחר המכירה - מכרת מוצר או שירות הלקוח מרוצה ונמצא באווירה של קניה ופתוח להצעות שתיתן , לכן בשלב התשלום הצע לו מוצר או שירות נלווה למוצר או השירות העיקרי שרכש .
לדוגמא: הלקוח רכש מנה שווארמה הצע לו פחית שתייה, הלקוח רכש חולצה מכופתרת הצע לו עניבה וכו.
* הפוך את העובדים לאנשי מכירות - בדר"כ העובדים מכירים את מוצרי החברה בצורה הטובה ביותר,לכן ע"י הדרכה כיצד לבצע מכירה ו תגמול נכון של העובדים למכירותיהם יכולה החברה להגדיל באופן משמעותי את מכירותיה.
לדוגמא חברת אלקטרה הפכה את כל טכנאיה לאנשי מכירות למרות התנגדותם וע"י תגמול נכון היום פלח גדול ממכירות החברה מבוצע ע"י הטכנאים .
* מוצרי פרסום - לקוחות אוהבים לקבל מתנות נצל זאת , תן להם אביזרים שיעזרו להם לזכור , להתקשר ולהמליץ עליך.
* הלקוח הוא איש המכירות האמין ביותר - לקוח מרוצה ונאמן יספר לארבעה לקוחות חדשים. לקוח ממורמר וכועס יספר ל- 40 לקוחות פוטנציאליים אבודים.
* עסק משגשג תלוי במהירות השירות - מהירות השירות היא מפתח מרכזי בהצלחה של כל עסק. הכי חשוב זה לספק מהר, הדבר חשוב כמו איכות השירות ואפילו קצת יותר.
|