כל עסק נזקק לשירותי הנהלת חשבונות, אולם האם חשבתם פעם על הרעיון ש...
בכרטסת הנהלת החשבונות מסתתר מידע שיווקי
שיכול לתרום רבות להתפתחות העסק?
את המידע הטמון בכרטיסי הנהלת חשבונות, יכול בעל עסק לתרגם לפעילות שיווקית שתוצאתה הישירה היא רווח לעסק. רעיון זה עומד בבסיס תפיסת עולמי המקצועית. בראייתי את עולם המיסוי והחשבונאות אל מול עיניי ברור לי לחלוטין כי במציאות של היום, בה התחרות בשוק גדלה והולכת, ההתמקצעות דוהרת קדימה ואין מקום לחובבניים, יועץ המס חייב להיות העוגן המרכזי לעסקים הקטנים והבינוניים, בתחומים מגוונים, ולא רק בתחומי העיסוק הקלאסיים.
שילוב נכון של ראיה פנים עסקית – הנהלת חשבונות קלאסית עם עבודה נכונה כלפי חוץ – שיווק, שירות, ותדמית מול לקוחות/צרכנים/ספקים, הם היסודות החשובים להצלחתו של כל עסק.
הנהלת חשבונות קלאסית ומיסים
כל עסק בעקר זה הקטן והבינוני חייב לדרוש לעצמו הנהלת חשבונות ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר על מנת שיוכל להסתמך על הנתונים החשבונאים ולהכין דוחות מדויקים ומהימנים, לדעת את רמת העסק בכל רגע נתון ולוודא שדברים יטופלו כראוי, להסתמך על הנתונים ועל פיהם לתכנן את פעילותו הפיננסית המיטבית לעתידו היציב והצומח של העסק.
ומעל לכל שימת דגש מירבית לבדיקה עקבית של תחום המס בו זכאי כל לקוח לתכנן עסקאות כך שלא תהיינה עתירות מס, ולנצל לטובתו כל הוראה שבדין, הפוטרת ממס או מקילה בו שהרי לשם כך היא נוצרה (כדברי מ.שמגר נשיא בית המשפט העליון דאז בתיק ע"א 4639/91 מנהל מס שבח נ' חזון ואח')
שיווק, שירות, ותדמית
בשוק התחרותי והמתפתח של היום, כל בעל עסק חייב לנצל ביעילות את המשאבים הקיימים באופן מושכל על מנת להתבלט אל מול מתחריו, לשמור ולהגדיל את נתח השוק שלו ולחזק את קשריו עם הלקוחות. משאב קריאת המפה הפיננסית של העסק, אשר נמצא תמיד זמין ומטופל, הינו אוצר יקר שלא מנוצל למימוש מטרות אלו.
"שיטת החשבונאות השיווקית שפיתחתי, בה לכל דוח וכלי פיננסי קיים, יש פוטנציאל קידום כלפי חוץ המאפשר לעסק לצמוח ללא הוצאות נוספות - היא גולת הכותרת של עבודתי... ראייתי מערכתית של העסק ומאפשר לתת את המענה האופטימאלי לניהול מיטבי של נושא הכספים, ומאפשר לבעל העסק להפנות את זמנו ולהתמקד בניהול העסק... הצלחתם של לקוחותיי היא הצלחתי ומינופם הוא מנופי".